View My Stats

Wednesday 21 August 2013

Hotel Berbentuk Kapal Persiaran Di Korea Selatan

Bertenggek tinggi di atas pantai di tebing pesisir di Jeongdongjin, sebuah bandar pelancong Korea Selatan dikenali kerana mempunyai pandangan yang terbaik dari matahari terbit, menurut visitkorea.com website, sebuah kapal persiaran yang seolah-olah telah diangkat dari laut. Itulah Sun Cruise Resort & Yacht - pertama di darat cruise resort bertema dunia.

Hotel ini berukuran 165 meter panjang, 45 meter tinggi, dan berat 30,000 tan. The Sun Cruise Resort mempunyai 211 bilik,dan gaya kondominium , restoran Korea, bergulir sky lounge, kelab malam, karaoke, dan kolam renang air laut. Ia juga menawarkan enam fungsi bilik state-of-the-art untuk seminar dan bengkel.

Resort ini direka untuk memberikan pelancong merasa realistik dari kapal persiaran tanpa mabuk laut. Speaker Overhead memainkan suara ombak di sekitar kapal dan bahkan bunyi-bunyian burung.

Dibuka pada tahun 2002, dengan cepat menjadi salah satu tarikan paling popular di Korea Selatan. Mengapa tidak? Anda dapat menikmati seluruh pengalaman hanya £ 45,12 malam (80,000 South Korean Won).






Sumber : http://blogserius.blogspot.comdairishare.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment