View My Stats

Friday 26 April 2013

Jom Warga Kerja AADK Kita Kongsi Pengalaman

Pertama sekali saya ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada semua warga AADK kerana tak sangka dalam masa 1 hari sahaja blog ini telah menerima lebih 200 hits.

Blog ini diwujudkan untuk semua warga kerja AADK berkongsi pengalaman seperti berikut :-

1) Aktiviti outdoor seperti mendaki gunung, aktiviti memancing, cadat sotong, dan lain-lain
2) Aktiviti percutian atau lawatan ke tempat-tempat menarik samada di dalam atau di luar negara
3) Tempat-tempat makan yang best...yang kira orang ramai dan popular
4) dan lain-lain program yang dirasakan best untuk dikongsikan bersama.

Kepada warga kerja AADK yang ingin berkongsi pengalaman bolehlah membuat sedikit artikel dan yang penting sertakan gambar-gambar menarik untuk dikongsikan bersama. Artikel dan gambar boleh e-mail kepada saya nik_azman@adk.gov.my dan sebaik sahaja saya edit saya akan upload ke dalam blog ini. Jangan lupa sertakan sekali nama tuan/puan, dari AADK mana untuk diletakkan dalam artikel tuan/puan yang hantar pada saya.
Selamat berkongsi pengalaman...

No comments:

Post a Comment